La frase rodona

Cap home ès bastant bó per governar a uns altres sense el seu consentiment.
Abraham Lincoln.



En la majoria dels casos la ignorància és una cosa superable, ja que no sabem perquè no volem saber.
Aldous Huxley

sábado, 12 de febrero de 2011

Més detalls de la Ronda

      
    Imatge virtual
    
    En la Nota de Premsa de la DPTOP a la qual al·ludíem en l'anterior comentari, s'adjuntaven detalls interessants dels quatre carrils des de Mongat fins a Mataró, amb el que descobrim que a la zona compresa entre Teiá i Mataró, la circulació de tots dos sentits anirà per la zona mar de l'autopista, amb la qual cosa molt probablement els enllaços amb el nostre Camí del Mig i Carretera d'Argentona seran nous i la circulació interior en les rodalies de Vilassar i Cabrera canviarà tant en intensitat com en accessos.  
    Per trams, s'especifiquen en la Nota els següents:
  • Montgat – Alella (2,8 quilòmetres): En aquest tram, el sentit cap a Mataró està format per un vial de dos carrils al costat mar de l’autopista C-32 i el sentit cap a Barcelona està format per dos o tres carrils, segons els punts, que s’afegeixen al mateix tronc actual de l’autopista. L’enllaç de Montgat es composa de dues rotondes a banda i banda unides per un pas inferior sota el tronc i l’enllaç d’Alella-el Masnou es composa per una rotonda de grans dimensions situada sota el tronc de la C-32, junt amb els vials de connexió fins a una altra rotonda situada sobre la carretera BP-5002 (d’Alella a Vallromanes) que permet les diferents comunicacions amb la xarxa viària local.
  • Tram d’Alella a Teià (2,4 km): Aquest tram de la ronda correspon a a unes calçades a banda i banda de la C-32. Inclou l’enllaç del Masnou-est amb la carretera del 6 pobles  i finalitza en una rotonda a nivell en el nou vial MasnouTeià que forma l’enllaç de Teià. En aquest tram, cal destacar la construcció d’un túnel artificial de 282 metres de longitud per a creuar per sota el tronc de l’autopista al seu pas pel terme de Teià.
  • Tram de Teià a Cabrera de Mar (7 km): En aquest tram, es forma, en el costat mar de la C-32, una via de quatre carrils, amb les dues calçades de dos carrils cadascuna separades per una mitjana de 2 metres. S’hi ubiquen els enllaços següents: Premià de Dalt, format per una rotonda a nivell; Premià - Vilassar que és a diferent nivell i aprofita les rotondes construïdes recentment a la carretera BV-5023; Cabrils, que és una rotonda a diferent nivell i Cabrera de Mar, format per una rotonda a nivell.
  • Cabrera de Mar - Argentona i la variant de Mataró (3,5 km): En aquest tram es formen unes calçades a banda i banda de l’autopista. En aquest tram se situa un enllaç a Cabrera de Mar. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario