-
- Montgat – Alella (2,8 quilòmetres): En aquest tram, el sentit cap a Mataró està format per un vial de dos carrils al costat mar de l’autopista C-32 i el sentit cap a Barcelona està format per dos o tres carrils, segons els punts, que s’afegeixen al mateix tronc actual de l’autopista. L’enllaç de Montgat es composa de dues rotondes a banda i banda unides per un pas inferior sota el tronc i l’enllaç d’Alella-el Masnou es composa per una rotonda de grans dimensions situada sota el tronc de la C-32, junt amb els vials de connexió fins a una altra rotonda situada sobre la carretera BP-5002 (d’Alella a Vallromanes) que permet les diferents comunicacions amb la xarxa viària local.
- Tram d’Alella a Teià (2,4 km): Aquest tram de la ronda correspon a a unes calçades a banda i banda de la C-32. Inclou l’enllaç del Masnou-est amb la carretera del 6 pobles i finalitza en una rotonda a nivell en el nou vial MasnouTeià que forma l’enllaç de Teià. En aquest tram, cal destacar la construcció d’un túnel artificial de 282 metres de longitud per a creuar per sota el tronc de l’autopista al seu pas pel terme de Teià.
- Tram de Teià a Cabrera de Mar (7 km): En aquest tram, es forma, en el costat mar de la C-32, una via de quatre carrils, amb les dues calçades de dos carrils cadascuna separades per una mitjana de 2 metres. S’hi ubiquen els enllaços següents: Premià de Dalt, format per una rotonda a nivell; Premià - Vilassar que és a diferent nivell i aprofita les rotondes construïdes recentment a la carretera BV-5023; Cabrils, que és una rotonda a diferent nivell i Cabrera de Mar, format per una rotonda a nivell.
- Cabrera de Mar - Argentona i la variant de Mataró (3,5 km): En aquest tram es formen unes calçades a banda i banda de l’autopista. En aquest tram se situa un enllaç a Cabrera de Mar.
Imatge virtual |
En la Nota de Premsa de la DPTOP a la qual al·ludíem en l'anterior comentari, s'adjuntaven detalls interessants dels quatre carrils des de Mongat fins a Mataró, amb el que descobrim que a la zona compresa entre Teiá i Mataró, la circulació de tots dos sentits anirà per la zona mar de l'autopista, amb la qual cosa molt probablement els enllaços amb el nostre Camí del Mig i Carretera d'Argentona seran nous i la circulació interior en les rodalies de Vilassar i Cabrera canviarà tant en intensitat com en accessos.
Per trams, s'especifiquen en la Nota els següents:
No hay comentarios:
Publicar un comentario